JUST IDAG

Är jag trött. Jag har haft en hetsig vecka med alldeles för mycket att göra och som ett brev på posten blev jag förkyld. Satt och tittade på fantastiska Book of Mormon och bara kände halsontet och febern komma krypande. Allt jag brukar göra för att stressa av, som till exempel träna, blev inte av. Istället åt jag förkylningsmedicin och sov varje tillfälle jag fick. Det är bättre nu men ack det här jävla snoret som bara aldrig vill försvinna! Jag är röd om näsan och får fina komplimanger som "du ser inte så pigg ut".

Igår var det dock åt fanders med allt det för det var ju fredag! Vädret lämnar lite att önska, men nån tyckte vi skulle sitta utomhus på Lucky Dog (hundbar!!!!). Följt av lite mer barhopping i Bushwick, en kille som spelar trummor, bartendrar utklädda till Jack Sparrow, en spådam som aldrig kom, jag ridandes på en leksakshäst, och sen plötsligt hittade vi en öppen dörr i marken vi var tvungna att utforska. Det går inte alltid att förutspå hur saker slutar här. Jag är trött idag i alla fall.








Allmänt | |
Upp