3 kontinenter, 9 länder och 15 städer

3 kontinenter, 9 länder och 15 städer har jag intagit med dig. soluppgångar på oändlig strand i thailand, solnedgångar på brooklyn bridge, en världskänd mur, vakna till alpluft och somna till syrsor.

och nu vågar jag inte ens känna efter längre. vågar inte tänka hur många länder jag kommer se utan dig, hur många solnedgångar jag kommer somna utan din arm under mitt huvud och hur många soluppgångar jag kommer vakna av att du inte längre gör mitt morgonkaffe. 

vågar inte tänka på hur jag med tiden sakta kommer glömma allt det som var vi. glömma hur vi bäddade med täcken i vardagsrummet i vår första lägenhet och satt på golvet och spelade tv-spel, glömma hur vi låg på motorhuven av vår bil i en snöstorm när vi körde fast, glömma hur du luktar och glömma att jag var
din peanut
din shortcake
din 
din
din
Allmänt | |
#1 - - Moa:

Kramar till dig </3

#2 - - Alma:

Käraste fina. Vet inte vad som hänt men finns här oavsett. <3 <3 <3

Upp