SÖNDAGSSANNING

jag gör som ida och fördriver söndagkvällen med en lista.

Matvanor:
Bästa maträtt? grillat är alltid godast. t.o.m bajs är säkert gott om det är kolgrillat.
Bästa efterrätt? rabarberpaj med vaniljsås. 
Bästa dryck? om man ska se till intag, så måste kaffe vara min favoritdryck
Hatdryck och maträtt? jag kräks lite i munnen om jag tänker på tequila eller makaronilåda. eller lever.
Bästa alkoholdryck? Öl.
Använder du smör på smörgåsen? Ja. bregott dock, inte Lätta eller nåt annat plastsmör.
Smågodis eller färdiga påsar? ge mig en chokladkaka så blir allt bra.
Bästa soppan? mammas fisksoppa eller morotssoppa.
Favoritglass? romrussin. eller B&J

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? beror på hur månaden ser ut. 500-800-1000?
Har du mer skor än kläder? hahaha. ha. ha. nä, jag gillar inte att lägga pengar på skor.
Favoritplagg? i min egen garderob är det min perfekta kofta (inte för tunn, inte för tjock, sitter bra och passar till allt)
Favoritfärg på kläder? svart, prickigt och mönstrat
Favoritfrisyr: på mig själv? swirlad lugg och självlockigt brukar det mest bli. på andra - lång page.
Bästa mönster: prickigt. om frågan hade varit hatmönster hade jag sagt marimekko
Bästa accessoar: armband. oftast mitt glitter-fynd för 30 kr som jag alltid får komplimanger för.
Underkläder? jag har nog den mest färgglada underklädslåda. mycket spets. 
Hatplagg? sockar som glider ner i skon (you shall die!)!!!

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? jobbar som systemtestare.
Vad vill du bli? jag hoppas att jag kommer på det någon dag.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? jag älskar det.
Är lönen viktigast? absolut inte viktigast, men viktig. 

Lite allt möjligt:
Har du barn? haha, nä.
Är otrohet okej? nej, man får aldrig tillbaka förtroendet.
Älskar du någon? ja.
Betyder familjen mycket för dig? ja.
Vart åker du helst på semester? om vi pratar sommarmånaderna skulle jag säga skärgården. resten av året åker jag gärna så långt bort som möjligt.
Bästa klimatet? säger som ida - BADVÄDER!
Hemmafest eller krogen? balkongfest!
Allmänt | |
#1 - - ida:

åh! jag missade totalt kaffet och rabarberpajen! måste fixa lite i min lista!! hahaha. puss!

#2 - - Jennie ♥:

hoppas du haft en bra helg?

Upp