I COULD SEE YOU PUSHING IT, YOU SPEED DEMON!

äntligen hemma, eller vad man nu ska säga. tiden är nu egentligen kring 02 på natten men vi kämpar oss vakna med kaffe och tv. jisses vilken resa! thailändskt nyår, galna middagar, festande, biljard, nya glasögon, sol och bad, en promenad på muren och ett tandläkarbesök bland annat. jeez! efter 5 år vågade jag mig äntligen till tandläkaren. efter 10 minuter tittade tandläkaren på mig och sa "please relax, your teeth are really perfect, you have nothing to worry about" och jag släppte mitt svettiga ansträngda grepp om tandläkarstolen. de fixade faktiskt M's fruktansvärt missfärgade tänder också - så även han fick ett colgatesmajl.

rubriken ovan fick M höra när vi åkte tobaggo (typ bobsleigh) ned från muren, av en galen kanadensare. jag har förmodligen aldrig skrattat så mycket.

bilder får ni en annan dag. nu ska jag dricka kaffe med caro. men ni kan få en på mina tänder. i know. is niceeee som borat skulle sagt.



Allmänt | |
Upp