fisksoppa och stuff..

"jag älskar att du startar en blogg typ 3 år efter hypen när alla börjat lägga av. i love it!" sa jennie till mig.
ja, men sån är ju jag. jag startar en blogg när alla andra tröttnar. vi är en bra bit in på 2000-talet, långt
efter kvinnornas emancipation och då ställer jag mig och lagar fisksoppa åt min karl som är på jobbet och bjuder byggarbetarna på kaffe som världens hemmafru. jag lärde mig klockan när jag var typ 10 bast (jag fattade helt enkelt inte hur klockan kunde vara 23 när det bara fanns 12 siffror på den där runda saken..) och jag skrev medvetet fel på mina prov i skolan för att jag inte ville vara bäst i klassen. jag ville inte vara on top of the game. som jag sa till jennie - jag är ju ingen trendsetter. jag är en trendbreaker!
jag gillar att vara sen helt enkelt. låta andra testa och göra sina misstag innan jag träder in. nu kan jag bara vara en i mängden av alla vardagsbloggare som skriver om min fisksoppa. och det är inget konstigt, för det finns redan tusentals andra som skriver om intetsägande saker!
Allmänt | |
#1 - - Alma:

"jag skrev medvetet fel på mina prov i skolan för att jag inte ville vara bäst i klassen", Anna, jag älskar dig så fantastiskt mycket!

#2 - - Bex:

Anna - en i mängden? nej nej. :D
Men å andra sidan så är det ju ute att vilja vara en av alla andra så du är ju inne på rätt "fel" spår igen. ;)

#3 - - vixen:

..."låta andra prova o göra misstag innan jag själv provar". jag sär jag sär. baby love är det då jag som provar först?, då kan din psykologroll i vårat förhållande både vara berättigad men samtidigt ifrågasatt. love u

Upp