TOMT

jag har inte varit här för att livet kom imellan. för att det har veckor av mentala kastvindar. känslomässig berg-och-dalbana, sorg och nyfikenhet. det kommer nog fortsätta så ett tag, men idag när jag gick i skogen och det var varmt, men inte sådär sommarvarmt, utan höstkrispigt.
då.
fan vad det släppte. 

att jag påmindes om att jag älskar den här årstiden, hur många helgdagar jag har framför mig med gulnande löv och perfekt joggingväder. hur många kvällar det kommer vara med goda grytor, rödvin och tända ljus. nu börjar det.

tills dess har jag hamnat i inredningsträsket igen. moa frågade mig om min dröm-inredningsstil och jag svarade "ombonad industri". haha. lite sånt här hakar jag upp mig på nu:
stockholmstavla från juniqe
 
stora fönster
 
skiljeväggar med fönster
 
corky bokhylla
spegel från house doctor
 
mason jar lights
 


Allmänt | |
#1 - - Moa:

Riktigt läckert och jag tror minsann vi slutade på mysig industri :) Kram!

Upp