ATT LÄSA EN BLOGG

jag är en jättekonstig bloggläsare. har ni någonsin läst en blogg bara för att personen är snygg? det gör jag. och jag följer kanske 20 bloggar varje dag. sen har jag några som jag läser endast när jag är riktigt riktigt uttråkad. 20 stycken OMG tänker ni, men jag läser aldrig riktigt heller, jag skummar. mina vänners bloggar kan jag läsa ingående, men storbloggar skummar jag. som för att inte missa något, men orkar aldrig riktigt engagera mig. om jag hittar något spännande kan jag läsa hela inlägget, men oftast skummar jag, scrollar och kollar på bilder. jättekonstigt. men det är en sjuk rutin.
Allmänt | |
#1 - - ida isaksdotter:

jag tror alla gör så... vill inte se mig själv som konstigt som tappat räkningen på hur många bloggar jag följer via bloglovin. jag behöver stimulans för tusan!

Upp