HÄR KOMMER DET

ja, alltså förra inlägget var skrivet i mobilen. det är inte så att jag inte vet hur man gör radbrytningar - jag hatar när folk skriver för långa texter så det känns som en betongklump. jag läser sällan då. för att väga upp för det, kommer här en långt mellanrum.
så. jag vet att ni alla har facebook, så ni redan har sett bilderna. (lie, jag vet inte ens vilka som läser den här bloggen egentligen. eller ja, jag vet om hälften, typ.) men jag tänkte ändå rub it in lite och lägga upp några här. så ni inte kan undvika att titta. och jag menar, vad är en blogg utan bilder egentligen? bara en simpel logg..
ja, alltså förra inlägget var skrivet i mobilen. det är inte så att jag inte vet hur man gör radbrytningar - jag hatar när folk skriver för långa texter så det känns som en betongklump. jag läser sällan då. för att väga upp för det, kommer här ett långt mellanrum.
så. jag vet att ni alla har facebook, så ni redan har sett bilderna. (lie, jag vet inte ens vilka som läser den här bloggen egentligen. eller ja, jag vet om hälften, typ.) men jag tänkte ändå rub it in lite och lägga upp några här. så ni inte kan undvika att titta. och jag menar, vad är en blogg utan bilder egentligen? bara en simpel logg..
juste, jag försöker lära mig den här macbooken. det är lite lurigt. men jag gillart!
Allmänt | |
Upp