Med hjärtat i halsen

Jag var oväntat lugn idag. Jag har sovit gott hela natten och vaknade utsövd. Spenderade kvällen innan med att googla "kuggade uppkörningar " och skrattade gott åt alla sjuka prov som folk upplevt och personer som fått hjärnsläpp och kört på fel sida om refugen. Hahaha skrattade jag. Och körde iväg med handbromsen i. Nåja, hann ju upptäcka det och förättaren hade överseende. När vi kom tillbaka hann jag inte stänga av bilen innan han sa att jag klarade det. Så skrek jag och grät på samma gång. Kanske fanns lite nerver inblandat ändå. "jag har lätt för att älska människor. Lätt för att älska men svårt för ytliga bekantskaper. Jag viker alltid ut mig för mycket. Slänger av mig alla kläderna direkt. Pratar för mycket eller för lite. På eller av. Vill du ha mig eller inte?". - Dyngkåt och hur helig som helst
Allmänt | |
Upp