jag blir alltid besviken på mig själv.

jaja, jag hatar att jag gör sånt här, men okej.

1. Vilken svordom använder du mest?
kuken i fittans jävla hora (oftast i den ordningen, man känner ju själv vilken kreativ människa man är.)

2. Äger du en iPod?
nee, en rosa sony.

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
oj, det är väldigt olika, men den är oftast påslagen i vilket fall..

4. Hur många resväskor äger du?
En svart med chimpans-klistermärken på.

5. Använder du flip-floppar?
skärholmen -05 var det väldigt mkt flipflops, men inte nu.

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica BP eller där det är närmast. daglivs?

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
det kvittar. det finns alltid intressanta bilder på min kamera, varesig det är på mig eller på nån annan :D

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
jag och sigrid såg horton på bio häromdagen efter jobbet.

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
HAHAHA, tough choice

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
jag skulle bjuda min man på en skidresa för att få se honom löjligt glad

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
sigrid brukar tycka att jag är lat när jag ber henne hämta saker åt mig med gnälligt tonläge.

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nee, man blir så seg

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Cd-spelare? vilken 90-talsfråga.. tegan and sara - the con eller björk..

Vilken är världens bästa artist just nu?
tegan and sara.

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
vilken lur-fråga! jag går inte på den!

16. När var senast någon stötte på dig?
haha. jag vet inte. nån obetydlig som jag inte kommer ihåg.

17. Vad åt du till middag senast?
köttfärssås, spaghetti och grekisk sallad idag

18. Använder du huvtröjor?
ja, men jag har typ ingen egen

19. Kan du vissla?
ja

20. Vem var den senaste som ringde dig?
sigrid ringde och sa att hon var bakis

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
åka och åka.. jag gillar spökhuset.

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
ja, jag är nog ganska jobbig.

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
08

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
jaaa.. james bond junior, batman och alla andra sköna efter-skolan-innan-middagen-serier

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
ptja, högdalen är ju som ett mecka, av leksaksaffärer och kinamat. och han konstiga gubben. och konditoriet med god frukost.

26. Hur många syskon har du?
en bror

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
haha, nä.

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
10 orsaker att hata dig och dirty dancing

29. Äger du några popband t-shirts?
näe. det vore pinsamt.

30. När flög du senast?
till prag i februari

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
två, men man sitter aldrig där.

32. Läser du för skojs skull?
ja, journalister är Humor with a capital H

33. Pratar du några andra språk?
Ja.

34. Diskar du din egen disk?
ja, oftast

35. Har du gråtit offentligt?
ja, på skolan, på tunnelbanan och på banken.

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop.

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
inte alltid, men ibland.

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
ja, jag väntar att min tyska dam ska göra en fin blomma till min arm.

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
nej, vi gör nåt mer kreativt som inte kostar nånting

40. Kan du kasta macka?
jag tror alltid att jag kan, men blir alltid besviken på mig själv.

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
nej, men jag är inte den som är den

42. Vad har du med dig in på bion?
oftast popcorn och cola

43. Vem var din favoritlärare och varför?
jan holmberg på stockholms univ. är en stjärna

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
jag vet inte om han var religiös?

45. Vad har du för väder?
det var ju dålig grammatik, men det är kallt.

46. Har du en blogg?
haha

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Improvisation/Komposition i 3an

48. Gillar du att flyga?
nej

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
humor, ärlighet och timing

50. När sov du senast på golvet?
jag vet inte, men det är möjligt att jag nickade till vid toaletten i söndags..

51. Vilken är din favorit drink?
strawberry daiquiri

52. Gillar du din boende-situation?
hahahahahaha, KUL SKÄMT!

53. Vilken är din mammas hemstad?
Varberg? Gällivare? Luleå? hon är en hoppjerka

54. Din pappas hemstad?
Luleå

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
6 typ

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
mja, mjo.. men det har blivit bättre.

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
nej, mer för att jag var spydig :S

58. Vilken är din favoritfrukt?
stjärnfrukt

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
beror på hur bakis jag är

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
23 om ett år

61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
haha, ja.

62. Tror du på liv på andra planeter?


63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
plz, idag har det varit too many. men hon på lönekontoret pissed me off.

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
kvinna, man måste ha en kvinnas list för att kunna få så många människor att tro på något så dumt.

65. Vad var det senaste du åt?
choklad

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
det kvittar

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
min brorsa hade någon dagis-crush på en tjej som hette anna, och så var mitt öde skrivet.

68. Gillar du senap?
ja, det är gott.

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
fuuuuuuuuuck

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
kanske, om jag fick hänga på någons mage

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
jag har alltid gillat hon bittra i romy & michelle.

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
näe

73. Tycker du om att krama folk?
ja, det är mysigt

74. Skulle du säga att du är trendig?
nae..

75. Äger du en digitalkamera?
yes, min canon ixus.

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
"hon från sahara hotnights" och katie holmes (när hon fortfarande bara var joey i dawsons creek och inte tom cruises läskiga fru) och häromveckan sa jenny att jag såg ut som jackie i that 70's show.. haha

77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
ja, det stör mig sjukt mycket

78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
jag brukar inte gråta av böcker

79. Tycker du att du är attraktiv?
beror väl på dagen

80. Vad är du allergisk mot?
typ ingenting

81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
haha, ja jag gråter tyst för mig själv.. what.. haha

82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
säkert något väldigt manligt.

83. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
mina bloggisar.. haha.. pussy, hon har alltid mycket intressant att säga.
Allmänt | |
#1 - - määl:

och vad får dig att tro att det var innan Tom? =]

Upp