agnes.

jag gillar min sambo. jag gillar när hon spelar locomotion på gitarr och så sjunger vi jättehögt där vi kan och mumlar där texten blir lite otydlig. ibland ligger vi i sängen och lyssnar på sophie zelmani och säger ingenting. ofta missbrukar vi äggmackor. och cola. jag gillar när hon gör the ass-dance iförd morgonfrilla. ibland hittar vi på obscena lekar till vårat vindrickande. i sömnen skedar hon omedvetet. roligt när hon tror att man är intresserad av tågtermer. ibland pratar vi tills vi är jättetrötta och bara blir tysta. men bäst är hon när hon säger bra saker. det bara är så.

världen, det här är agnes. säg hej, play nice.

- om jag nånsin gifter mig ska jag ha den här låten på mitt bröllop. och då ska du vara tärna! och du ska ha en jätteful klänning för jag ska vara snyggast på mitt bröllop!

image81
Allmänt | |
#1 - - agnes:

oj, nu började jag visst gråta lite

Upp