i need some fine wine

tretton timmars arbetsdag gör inga underverk för sinnet. speciellt inte när man redan är ett vrak.
så länge jag inte är hemma kan jag vara sansad. ja, förutom på tunnelbanan då. och på bussar,
i city och alla andra öppna platser där man absolut vill ha sitt game face on.

helst skulle jag vilja tralla lite "ont det gör ont det gör ont det gör ont en stund på natten men inget på dan"
men det vore alldeles för tragikomiskt så jag tror att nina säger det bättre.

Well it's been a long slow collision,
I'm a pitbull, you're a dog,
Baby you're foul in clear conditions
But you're handsome in the fog

So I need some fine wine,
and you, you need to be nicer
For the good times and the bad times
That we had
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

du är vackrast av allt.
du vet att jag tycker det.
syns på måndag.
Glöm inte bort...
Jag älskar dig mest.
puss

Upp