THE 27 LIST

Låt som när du är ledsen sörjer till?
oj, det där är så märkligt. jag återgår oftast till tonårsmusiken när jag är nere för att man minns känslan av hur ledsen man var när man lyssnade på dem. black balloon med goo goo dolls är en sån. sen kan jag alltid börja grina till deportees islands and shores för att den är helt fantastiskt melankolisk och ett mästerverk.

I figured out why some days feels like ages
I figured out why some rooms feel like cages
You left us with no number we could call
You left us with no sense of hope at all

Beroende av:

Kaffe och internet

Vem behöver du mest just nu:
behöver att min kille kramar min bakiskropp

Vad tror folk om dig?
det har jag ingen aning om. men jag tror att de flesta tror att jag är väldigt social och en besserweisser.

Stämmer det?
haha, delvis kanske. men jag har otroligt svårt att prata och bete mig kring människor jag inte känner, tycker det är superjobbigt. så jag är nog inte naturligt social. en besserweisser är jag definitivt.

Vad får du oftast komplimanger för?
hmm, vet inte om jag har nåt "oftast", det är väldigt olika. av M definitivt mina bröst haha. i övrigt att jag har väldigt mjuk hud och i jobbsammanhang att jag är en som tar tag i saker. 

Brukar du skratta för dig själv?

alltid.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?

"hade du en bra födelsedag? jag är är så äckligt sötsugen. ser fram emot ikväll! tre timmar till lov"

Nästa mål i ditt liv:
skittråkigt, men förbättra min tid på milen.

Hur svarar du i mobilen?
"ja, det är anna" eller "företagsnamn, anna" om jag inte vet vem det är. annars är "nämen, haaallååå" eller "heeeej" klassiker. allt med utdragna vokaler egentligen.

Vem ringde dig senast?
gabriella

Antal timmar sömn inatt:
10 typ

Vad ser du om du tittar mitt framför dig?
en kille som mixar frukt på tv shop.

Brukar du komma i tid?
ja, oftast.

När mår du bra?
alltså en planlös lördagmorgon, när man fått sova ut och inte har druckit dagen innan, är oslagbar. behöver också träna för att må bra. jag tror mer och mer att jag har någon bokstavskombination och ett stillasittande jobb gör att jag blir okoncentrerad, rastlös och irriterad om jag inte får utlopp på annat sätt.

Hur känner du dig nu?
fruktansvärt bakis efter 27-årsfirandet igår. känner mig mer som 107 år.

Vanligaste färg på dina kläder:
svart med färg kanske.

Var du aktiv i skolan?
aktiv? jag var väl som de flesta, hatade alla ämnen där jag hade dåliga lärare och betedde mig därefter. en over achiever i allt annat.

Favorit dryck på morgonen:
Kaffe med mycket mjölk.

När brukar du oftast gå och lägga dig?
mellan 2230-2330

Är du blyg?
ja, med människor jag inte känner kan jag vara det.

Sysslar du med någon idrott:
vet inte vad som räknas som idrott. jag tränar på gymmet.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
nej. däremot connection vid första ögonkastet. att man vet att man klickar, att det finns nåt där.

Är du bortskämd?
beror väl på hur man ser det. jag är en vit kvinna i övre medelklass i ett i-land, så ja. vi har en stabil inkomst, bra jobb, en lägenhet och inga större utgifter eller problem. däremot är jag nog inte speciellt high maintenance.

Allmänt | |
Upp