INFRIADE LÖFTEN

tänkte att det var dags att börja se tillbaka på målen som sattes förra året. ja, det är inga löften. men mål kan man alltid ha. det såg ut såhär:

löften för 2013?

* springa tjejmilen - CHECK
jaja asså det blev midnattsloppet, men vem bryr sig? mitt mål var inte att springa en mil med bara kvinnor, mitt mål var att springa en mil. and i did.
 
* säga snälla saker till människor som gör bra saker - CHECK
ja, alltså faktiskt. utan att jag mindes att jag hade satt det på den här listan så har jag aktivt försökt komma ihåg att lägga en hand på personernas armar och säga VAD BRA DU ÄR eller VAD BRA DET DÄR DU GJORDE VAR. detta har naturligtvis kommit mkt mer naturligt på jobbet än privat, eeeehehe. tåls att tänka på, det där.
 

* gå till tandläkaren - CHECK

yes. gjorde det och genomled gråtandes hela besöket. pappa slet även ur min tungpiercing i helgen med två tänger, äntligen. men det var ju inget nyårslöfte.

* ta mer bilder - can't say that i have

* fräscha upp min spanska - hahahahaha nej


more to come om året som gått... måste nu bara gå och sova efter att ha bilat hela vägen från lule. DÖD.
Allmänt | |
Upp