EN LISTA

3 favoritfunktioner på min telefon
night mode och ficklampan använder jag nästan jämt! 

vad ska du göra ikväll?
det är nyår så min trio ska äta en trerättersmiddag och sen får vi se vad kvällen bjuder på. jag hatar egentligen nyår så detta får bli en bra kväll som vilken lördag som helst.
 
Vad blir du glad av få höra att du är?
orädd och hungrig. känner att jag aldrig vill vara någon som inte vill lära mig mer eller kunna bli bättre. 

vad gjorde du för ett halvår sedan?
tydligen så åt jag och sigrid en lunch på mälarpaviljongen och stektes nästan bort i det varma vädret. vi beslutade oss för att dricka vin och skåla eftersom det var den sista semesterveckan. the end of en era liksom.

 
vad läser du just nu?

Nyckeln, och jag känner att jag aldrig aldrig aldrig vill att den ska ta slut. sen tänkte jag börja på Alltings början.

när var du avundsjuk på någon senast?
igår när L berättade om sin idylliska paris-lägenhet med stora fönster och balkong runt lägenheten och med söt landlady.

3 senaste smsen du fått?
C'est qoui ce bordell??!
Eller 1145 jag är lite sen
Jag sa inte att du inte är normal

beskriv de kommande 3 timmarna?

jag har nu gått upp, druckit mitt morgonkaffe och ska klä på mig och ta en promenad med E. sen göra mandelparfait till kvällen. omnomnom.

något du tycker är roligt?
 
 
 
 
 


Allmänt | |
#1 - - ida:

jag läste alltings början men avbröt den för att börja på nyckeln, älskar nyckeln!!!!

Svar: jag vet, jag är klar med nyckeln! älskar också nyckeln men vete tusan vad jag kände om slutet! :/
Laviete

Upp