OH WELL

vaknade av oss själva (kan också ha varit en fiskmås, men oh well) idag klockan 05.30 och gick helt sonika upp och åt frukost och kollade nyhetsmorgon när det började - när det BÖRJADE. vi var alltså uppe innan nyhetsmorgon. helt sjukt. gled in på jobbet klockan 07 som det vore det mest naturliga i världen. googlade sjukdomar med symptom "vakna tidigt av sig själv", fick träff på demens och depression. måste lära mig att inte googla sjukdomar. gick också lunchpromenad, som friskheten själv. 

det hela backfired vid 15.00 när jag trodde jag skulle somna på skrivbordet. min kille sitter nu och jobbar med grusiga ögon medan jag ligger här i sängen och lyssnar på regnet och nästan slocknar. klockan 20.
Allmänt | |
#1 - - Anna:

Det kallas att börja bli gammal när man är uppe före nyhetsmorgon och kan knappt hålla ögonen öppna 20 på kvällen ;)

Upp