COUNTRY SIDE

åh, den här sommaren alltså. mycket sverige har det blivit. början av veckan tog jag och S bilen till hennes landställe utanför motala och gick ner i varv. hem och vända på fredag för att igår åka till T&E i söderhamn för att fira T's födelsedag. perfekt helg! vi hade vår hamburgertävling (fyra kockar, två domare) (ingen vinst för mig), druckit öl, solat, spelat kille (vinst för mig mer än en gång faktiskt, vem hade anat att jag var så skillad på 1300-talsspel?), kubb och bara snackat skit. nu var tanken att jag och M skulle åka på en roadtrip imorgon, men ärligt talat är vi lite trötta på att bila efter den här veckan...

mitt i natta på Slätrask
sunny day in bergvik
hamburgertävling med vinnaren näst längst till höger
sigrid yrkar på fusk
inte en enda vinst (höhö)
kubbar
Allmänt | |
Upp