THE CHINESE EXPERIENCE

effektiva dagen deluxe. efter gårdagens skitdag på jobbet unnade jag mig en (två) öl på stadens torg och höll mig undan M:s baciller. idag har vi (ni-vet-när-man-är-för-sjuk-för-att-göra-nåt-kul-men-för-frisk-för-att-ligga-stilla) bytt in spel som vi inte vill ha kvar i flytten (1600:- tack så mycket), packat kartonger, skruvat loss stolsdynorna i köksstolarna och tvättat dessa, fixat säkerhetskopieringen på mac:en, åkt och köpt färskt valnötsbröd och förtärt detta till frukost. over all en bra dag. nu är vi dock slut som artister och lugna oss lite med GT.

jag vet att jag ligger efter med bildvisningen. men här kommer lite bilder från min sämstkamera. vi har ännu inte sorterat alla hundratals bilder från systemkameran.

strosade i Yuyuantan park
satt bland körsbärsträden
tittade på trötta pandor
utsikten från balkongen i bangkok
satt på takbaren och drack godaste mojitos
och tittade på staden
övervägde en massage hos Miss Puke
hängde på khaosan
åt frukost här
och hittade charley brown's där de hade de bästa daiquirisarna (svårt ord)
klättrade på muren (vi besteg den branta backen längst bort på bilden)
och blev väldigt svettiga
åt middag hos den här killen
och hängde med mami
Allmänt | |
#1 - - M:

Ser riktigt härligt ut!

Upp