SATURDAY NIGHT LIDADIDADIDADAA

... be my baby! jag fick en otrolig lust att lyssna på whigfield for old times sake. men så roligt ska vi inte ha det, vi ska ha det ännu roligare.

jag laddar inför norge-resan på måndag. spännande men ack så nervigt. jag insåg att jag för första gången kunna sätta autosvar på mailen som säger "jag är på affärsresa och är åter...", men det kändes så vuxet och snobbigt att jag nästan fick panik. så jag lät bli.

för stunden laddar jag inför denna kväll istället. middag med tjejorna, en hel del vin har inhandlats och det vankas sällskapsspel. synd att dem inte vet att jag kommer äga på rappakalja. och så fick jag billig hårfärg idag, när frisören inte kunde räkna 15% av totalpriset. jobbigt att ha kampanjer när man inte vet hur man ska handskas med dem. nåväl, desto gladare blev jag, och mitt hår.


i love my iphone
Allmänt | |
Upp