A SIMPLE WALK IN THE PARK.

jahapp. här sitter man på sin lediga dag och ponders about life. jag och sigrid har ju kommit på den briljanta idén att vara tvillingarna från the shining på den årliga regionsfesten med jobbet. film-tema givetvis, vem kan klandra SF för att inte vara kreativa? sooo, anywhoo.. denna fantastiska idé är ju briljant on so many levels. söt-flickig-do-you-want-to-play-klänning från monki - check! hårspännen med blommor - check! vita knästrumpor - snart check! så kom frågan om skor upp..

a: ja, alltså vi har ju våra matchande dockskor från vagabond..
s: ja, de skulle funka!
a: fast jag får så sjuk skoskav av mina..


och vet ni vad hon säger då? vet ni? "gå in dem då". bara sådär. som om det vore a walk in the park. eller ja, det är det väl.. a walk in the park MED BLODIGA HÄLAR! sist jag hade dessa skor fick M komma och möta mig med ett par andra skor vid tunnelbanan och jag haltade i fyra dagar. men vad gör man inte. så nu sitter jag här i mina skor och vickar lite på fossingarna. letar febrilt efter en heidi-klum-says-fuck-you-tröja och jaaaa jag veeet att alla har dem, but it's still damn pretty. så om nån ska dra till thailand snart får ni gärna plocka upp en kopia åt mig.

och VET ni! min frisör har bestämt sig för att flytta till australien. det känns inte okej. och nu ska jag träffa pussy och gabi för middag. vad gör man då? man får göra som modebloggerskorna som säger att "diadem räddar alla dåliga hairdays".. well.. they haven't seen my hairdays.

Allmänt | |
Upp