HOW TO FIGHT LONELINESS.

okej tjipp tjipp, jag har fått sova länge två dagar i rad och jag är inte lika bitter som i förra inlägget. och så kommer min man hem idag. och det är bra. jag blir nämligen nedstämd av att vara ensam. alltså ensam-ensam. jag älskar min ensamna morgnar när han har åkt till jobbet och jag kan lalla runt i lägenheten med nyhetsmorgon och kaffe, lyssna på lite musik utan att han pikar min högljudda falsksång och ligga och dra mig och ha hela sängen för mig själv. (i vanliga fall ropar jag väldigt mycket "men!-du-ligger-på-min-sida-HÄR-ÄR-MITTEN!" som i the break-up med jennifer aniston då dem tejpar en mittlinje haha). så det är mysigt. men när han är borta länge och i andra städer, wtf! då äter jag korvstroganof en vecka i sträck. (heter det i streck eller i sträck?) hursomhelst, det är helt sant. det här är typ.. sjätte dagen jag kommer äta det. och jag har en låda tills imorgon också. mamma blev lite orolig och frågade om ica hade slut på alla andra saker utom korv. men så är det ju givetvis inte. det börjar med att jag laddar upp "mmm.. han åker bort, då kan jag äta det" och så gör man det. sen är det ju billigt och till slut blir det som en tvångstanke. och det är viktigt med billigt just nu. kina är 2 veckor bort och just då knackade CSN på dörren och vill ha tillbaka pengar av mig. men jag får en mördarblick av mina vänner om jag klagar mer om detta. min skuld är ca 7000 kronor så jag ligger i lä i jämförelse. nej nu har jag pratat osammanhängande tillräckligt, jag ska bjuda pussy på födelsedagslunch på vurma.
Allmänt | |
Upp