FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE

 jag är låg på energi. om människor får vinterdepressioner så får jag... vinter-vår-slask-depression? jag tänker att det är för att jag är trött och behöver sova, men en ledig dag hjälper bara den dagen. nästa dag är jag lika håglös och trött igen. så vaknar man ironiskt nog till nyhetsmorgon där en linblond depressions-expert glatt ler och säger att det handla om att fake it til you make it, att intala sig själv att man är pigg och glad så hjärnan övertalar sig själv att man är det. så jag försökte skratta när jag insåg att kaffet snart var slut, log i den gråa sörjan till jobbet, tittade lite småfinurligt på alla på rusningstrafiken och hanterade jobbdagen som att jag älskade varenda person jag pratade med. jaha men sen då? då var jag ju så himla trött efter en dag med totalt fejkande. WHAT THE FUCK?! jävla smilfink, det funkade ju inte alls. middag med pussy var desto bättre. nu fattas bara en varm storsked.
Allmänt | |
Upp