HK.

det har varit en dålig uppdateringperiod, tiden har inte riktigt varit på min sida. idag har jag varit med om nånting kul! jag har varit på huvudkontoret idag. eller HK som dem säger i folkmun. jag tycker att det är kul att säga HK för då kan jag låtsas att det betyder högkvarteret istället. det låter väldigt agent-igt och mystiskt. hk var inte så mystiskt, dock väldigt vackert och vi fick bland annat se line-upen och trailers för 2009 and i'm telling you - vilket filmår det kommer att vara. jag blev nästan helt nipprig och ville klappa händerna. en annan udda sak är att jag aldrig vet om att jag rört mig i dessa områden. men när jag kliver av tunnelbanan så fick jag den där känslan. ni vet, som man får ibland. "här har jag varit aspackad en gång". inte på hk då, men i lägenhetshuset bredvid. jätteskumt.
Allmänt | |
Upp