JUST LIKE THAT.

det är rätt skönt att jobba kvällar, iaf när man slutar 21. då kan man sova ut, lura sin pojkvän till att försova sig, laga en mysig frukost av allt man hittar i kylskåpet (inte bara en torr skiva bröd med en halv skiva ost och två klunkar kaffe som det brukar bli när man har bråttom på morgonen. alternativt inget alls), ta en morgonpromenad, städa lite. men idag kör jag "let it go"-principen, då jag fått order om att slacka ner lite och inte ha planer. jag var trött, så jag sov istället för att promenera. jag var hungrig, så jag åt. tvätten borde tas ner från ställningen, men det stör ingen om den hänger kvar lite till. borde kanske dammsuga soffan, men nah. min lägenhetstant vill ha pengar till flyttstäd, jag skulle kunna vara upprörd.. but i'm.. letting it go. just like that.

Callie: Did anyone ever think you two were a couple?
Meredith: No, because we screw boys like whores on tequila.
Cristina: Then we either try to marry them or drown ourselves.
Callie: Huh.


Season 4 <3
Allmänt | |
Upp