uniform bizarre

idag:

second hand-shopping på lösvikt resulterande i old school-träningsjacka och skjorta, öl, tysk grammatik, duscha i kallvatten, väckt 0900 av favvo på telefon, upptäckt av sjuk hyresvärds privata dokument på datorn, samt en arg erika:

- jaha?! nu höjer dem cigarrettpriserna också?! 3,50! 3,60! 4,20! bla bla bla! när ska dem låta oss fotfolk nånsin ha något roligt!?

- sa du 'fotfolk'? hahaha

- ja det gjorde jag! skatt ska dem ha också! och vaaad får jag för det?! och nu ska jag GÅ hem och dricka en kopp honungsvatten som en sann arbetare! som jag betalat för mina csn-pengar!

arbetare och csn-pengar i samma mening. jojjomän. nu blir det mördarbar med en massa läskiga fotografier. imorgon blir det white trash-klubben som har dresscode "uniform bizarre" ...
Allmänt | |
Upp