still falling breathless

nej. nej. nej nej vad jag är bitter. sura arbetskamrater. ett attentionwhore-barn slår på mig på tunnelbanan. mitt kreditkort bögar ur på ica. imorgon börjar stambytet i mitt badrum. jag drack precis upp sista colan. det är bara att inse att hela världen är emot mig när jag tvingas stiga upp tidigt om mornarna. it just ain't fair man. anywhoo, om det sker dåligt med uppdateringar här så är det för att okända män river ut min toalett och jag är ute och knackar dörr för att få tvätta mitt hår nånstans. eller så är jag och snöret i prag och hånglar. who knows! jag antar att det handlar om att vända på det hela till nånting bra, som mamma brukar säga till mig. jag kanske borde ta itu med dem där att tänka positivt-böckerna hon ger mig. men prag är ju bra! och snöret är bra! och hångla är definitivt bra! så, mamma. titta vad jag är positiv!

image126

man får vara glad över de små vinsterna liksom.
Allmänt | |
Upp