dröm

erika:

tänk dig som en brun soptunna med toalettring. så ser den ut. med pellets i botten. vem som tömmer den provisoriska toaletten är lite oklart, det står på instruktionspappret (!) att den töms en gång i veckan, men av vem är lite vagt.

inatt vaknade jag av att jag grät. eller så grät jag för att jag insåg att jag vaknat. konstigt hur drömmar kan vara som ett slag i magen och göra en helt slut. då är det otroligt skönt att fatta att det inte är ens verklighet.

det är snabbt vad man kan vänja sig vid att ens hem inte är ens hem. det kändes konstigt att åka till lägenheten idag. vad som mer kändes konstigt var lukten av en soppåse som jag glömt slänga. detta är jag i ett nötskal: komma till insikten att tömma kylskåpet på färskvaror för att man ska vara borta, men sedan glömma att slänga den faktiska soppåsen. gawd.

nåväl. lite tjeckisk öl väntar. hej på en stund.
Allmänt | |
#1 - - pussy:

jag vaknade oxå av att jag grät i morse.

Upp