THE BEFORE PICTURE.

det var jättetrevligt igår. det var verkligen det. men att blanda vin med annan alkohol kommer bli min död, helt seriöst. alla påstår att blandningsprincipen är en myt, men jag är ett levande bevis på att det är sanning. jag har inga problem att blanda sprit och öl, cider och öl eller dylikt. men så fort vin kommer in i bilden slutar det i.. well, katastrof kanske inte är ordet, men.. det slutar såhär: börjar laglydigt att dricka en liter vatten och borstar tänderna, kryper ner i sängen och inser att världen snurrar en aning för mycket. går upp, äter en knäckis, försöker sova igen. but no, så jag går upp, äter en till knäckis - kräks sedan upp knäckisarna tillsammans med allt förtärt under kvällen (ni vet så att ens spya gör så att man spyr ännu mer, för att det ser så fruktansvärt äckligt ut). sedan kommer jag på tanken att skriva en fin lapp till min man som han ska se innan han går till jobbet. "anna hjärta korven" (ett nytt smeknamn jag försöker införa, inte uppskattat). den första lappen blir dock inte tillräckligt fin (trots att jag klockan är mycket har jag ju inte förlorat my sense of style...) så jag skriver en ny. i brist på papper skriver jag dock mina lappar på baksidan av obetalda räkningar, som jag river itu (like you do). och trycker fast på dörrhandtaget. som jag och sigrid sa "hon borde aldrig ha blandat, hon klarade mycket men öl och vin tillsammans var henens överman" ska det stå på min gravsten.


det här är pre-lappskrivning
just det. jag har klippt mig!
korthårig!
Allmänt | |
#1 - - Bex:

Det känns så bra att även en helfull smoochy never looses her sense of style!



thank the lord.

Upp