the average joe.

idag var det som att utomjording tog över min kropp och gjorde vuxna saker. utvecklingssamtal med chefen, för att sedan äta lunch med lovisa ("så hur går det med din asiat-fobi?" kläcker lovisa ur sig på sushirestaurangen..). efter detta skulle vi gå på andy warhol-utställningen på moderna museet, men givetvis är måndag okulturella dagen då allt sånt är stängt, så istället spelade vi schack på kulturhuset. tydligen är två unga tjejer lite minoritet på den avdelningen (who knew?) så vi fick publik. efter denna trevliga tillställning som slutade 1-1 begav jag mig till lägenheten och plockade ihop saker och hade samtal med tanten om att jag vill säga upp den. vidare för att handla mat, skaffa bonuskort på ica (...) och laga mat. (riktig mat!) och nu spanat efter nytt jobb och adressändrat. jeeeez. igår i dokumentären The Human Footprint så sa dem att "the average person" - vem fan det nu ska vara - flyttar tio gånger i sitt liv. jag är uppe i sex redan. dem sa även att man dricker ungefär 13000 öl i sitt liv. haha.

image133
L: - det är så konstigt när dem säger att "kyrkan är öppen för alla",
för det är liksom inget annat ställe där man känner
sig så malplacerad och obekväm som i kyrkan.

det är ganska skönt att den här människan är tillbaka.
Allmänt | |
#1 - - Bex:

Jo men nu hade du bloggat! se där.
/huvudrollsinnehavaren

Upp