ahh, doctor turkleton!

det börjar ta sig, sa pyromanen. nu har jag duschat flera gånger i min dusch och använt min toalett. problemet är bara att lampan inte fungerar och man måste spola toaletten med duschslangen så på natten är det lätt att man går in i saker och råkar spruta ner hela golvet med vattenslangen. but oh well, it's my bathroom. me likey.

bortsett från att leka fångarna på fortet på toaletten är allt som vanligt - erika ringer och väcker mig från jobbet, jag kör upp ante för att koka kaffe och sedan plöjer vi scrubs i några timmar, skrattar innan skämten kommer och talar med till replikerna innan det är dags att påbörja dagen.

synd bara att det gör lite ont. liksom pickande. lite åt gången konstant istället för i omgångar. gah. goddammit life, it's not supposed to be this way!


- Listen to the lawyer! Take it away, Tom.
- Actually, it's Ted, but that's okey sir. It's only been.. 12 years..

Allmänt | |
Upp