småstadsliv

idag ösregnar det och jag och mamma spenderade quality-time med att äta dagobertmackor och te till frukost (lunch för mamma) och sedan få ryggmassage på Shiva. jätteskönt och jättebra men jag fick order om att min vänstra sida är ett stenblock och att jag inte får bära axelväska. yeah right. efter att ha fått armbågar och fingrar och gudvetallt inkört i ryggen är upplevelsen nu att det känns som att jag blivit överkörd av en ångvält. högst behagligt.

och sedan fick jag beviset för att byta batterilucka inte alls behöver vara så svårt som de påstår i stockholm där allt jämt ska vara så omständigt. i stockholm skulle jag lämna in den i tre till fem dagar och jag skulle få en lånetelefon och det skulle kosta si och så mycket. i lule fick jag den bytt på fem minuter och jag betalade ingenting för besväret, utan garantipapper eller nånting. thank you.
Allmänt | |
#1 - - bex:

sthlm still kicks ass thank you!

Upp