questions of today.

mamma: anna, jag betalar för din nya hårddisk.
jag: ska du betala den?
mamma: ja, och när jag säger "jag" så menar jag att jag och pappa betalar.
pappa: och när hon säger att "vi" betalar så menar hon att jag gör det.

marriage is a tricky thing. märks ju att man lär sig hur den andra tänker iallafall.

igår var det en tung förlust i trivial pursuit där jag blev snuvad på vinsten med en hårsmån. det vägdes hursomhelst upp med kvällens tidigare utsökta middag och vinpimplande. men gud, please stop fucking me in the ass. först min hårddisk och nu detta väder? what is next?

två saker jag inte förstår idag:
- varför människor som använder handsfree ändå sitter och håller i mikrofonen när dem pratar, för att dem tror att det inte hörs vad dem säger annars. själva idén är väl att man ska ha händerna fria till att göra annat?

- varför ack så många män (och det är bara män..) går runt med stora sedelbuntar i fickan istället för att ha en plånbok med några hundra i? ni ser inte koola och rika ut, det ger er bara större potential till att bli rånad.

Allmänt | |
#1 - - babyborderline:

Det där med handsfreen tror jag har med strålningen att göra, folk vill hellre ha handflatecancer än hjärntumörer...

Upp