ere så?

hemvändarfest låter som något trevligt. det är trevligt. förutom att människor står i krogkön som om det vore the actual road to success eller något. var lite sådär smådarrig i benen efter att försökt stå så luft är tillgängligt. inte alla som kan säga att dem tränat lårmusklerna i kön till krogen. i should give that jane fonda a call.. lite nya uppslag till träningsvideos. för övrigt är det min första upplevelse då shots serveras i whiskeyglas, enligt den föreskrivna mängden dessutom. konstaterandet att alla som inte dansar är våldtäktsmän satte fart på alla dem där konstiga som bara står och hänger i hörnen och hemvändarfest betyder att man både träffar människor man vill se och människor man absolut inte önskade träffa.

för övrigt är tysklandsbiljetterna bokade och betalda. i januari är det jag, min baby och guten tag berlin. och som en parentes har jag hittat min nyårsklänning och tycker att det ska bli skönt att få sova sked om två dagar.

Allmänt | |
Upp